„Nie trać energii” – nowa kampania KRISPOL zwraca uwagę na konieczność termomodernizacji domów i oferuje pomoc w tej operacji – od wyceny po dotację.

26 września br. marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego montażu.

Temat renowacji budynków jest mocno dyskutowany w mediach i wywołuje duże zainteresowanie społeczne. Wobec rosnących kosztów ogrzewania, niezależnie od źródła ciepła, skutecznym sposobem na ciepły dom i oszczędność energii jest wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej. Na proces renowacji składa się zmiana źródła ogrzewania, docieplenie budynku oraz wymiana stolarki na ciepłą – energooszczędną. Ostatecznie nie chodzi tu wyłącznie o koszty ogrzewania. Niezależnie od wieku, dla każdego z nas najważniejsze jest zdrowie, codzienny komfort życia i użytkowania domu, a także troska o przyszłe pokolenia. To inwestycja z Gwarancją spokoju.

Impulsem do działania stał się insight, który obecnie wywołuje silne emocje społeczne. Niezależnie od swojego wieku, właściciele starszych domów obawiają się zimy i wysokich rachunków za ogrzewanie. Wiemy, że można temu zaradzić wymieniając okna, drzwi zewnętrzne, bramę garażową lub montując dodatkowe osłony okienne – rolety zewnętrzne. W ten sposób dom przestanie tracić energię, a w dłuższym okresie czasu zacznie na siebie zarabiać. Operacja wymiany stolarki wydaje się być skomplikowanym przedsięwzięciem, dlatego w nowej kampanii pokazujemy, że marka KRISPOL wspiera inwestorów w tym zakresie. Pomagamy wybrać odpowiednie produkty, dopasować do istniejących warunków zabudowy, pomóc w uzyskaniu dotacji oraz finalnie przeprowadzić termomodernizację – od wyceny po montaż.

W kampanii postawiliśmy na subtelny przekaz, autentyczność rodzinnych spotkań i żartobliwe rozmowy z rodzicami. Odeszliśmy od formy spotu reklamowego w kierunku sitcomu i humoru sytuacyjnego. W kampanii biorą udział bohaterowie marki: Zosia i Kuba oraz ich rodzice Andrzej i Teresa, którzy niepokoją się wysokimi rachunkami za ogrzewanie domu. Wykazują się dużą zaradnością w tym temacie i samodzielnie organizują wymianę stolarki za pośrednictwem termo-fachowców z KRISPOL – mówi Katarzyna Kozłowska, szef marketingu marki.

Kampania rusza 26 września br. i obejmuje wiele formatów wideo. Będzie wspierana szeroką kampanią display i komunikacją w mediach społecznościowych, dużych portalach i mailingach oraz działaniach lokalnych. Koncepcja kreatywna powstała w Dziale Marketingu KRISPOL przy współpracy z domem produkcyjnym Visual Heads. Za reżyserię i produkcję odpowiedzialny był Michał Pawołek z zespołem. Zakupem mediów i komunikacją SoMe zajęła się MaxRoy Agency.

Producent przygotował również szereg akcji promocyjnych, które będą wspierać termomodernizację u Partnerów Handlowych i Sieci Salonów KRISHOME.

Szczegóły akcji na stronie  www.krispol.pl/termomodernizacja

KRISPOL jest wiodącą marką stolarki otworowej obecną w branży budowlanej od ponad 30 lat. Nowoczesne zakłady produkcyjne oferują kompleksowe rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy garażowe, drzwi, okna, rolety i żaluzje fasadowe.

Domelek – zbuduj dom

Budowa domu to wielopłaszczyznowy proces, który wymaga od Inwestora dużej czujności na każdym etapie realizacji. Z pewnością należy zadbać o wybór odpowiedniej, najlepiej sprawdzonej ekipy budowlanej, czy podwykonawców. Koniecznie należy pamiętać o sporządzeniu z nimi formalnej umowy o roboty budowlane, w której szczegółowo opisane zostaną zlecone prace wraz z terminami realizacji. Dzięki temu unikniemy nieporozumień, będziemy mieli podstawy do egzekwowania prawidłowości i jakości wykonanych robót. Szczególnej uwagi wymagają prace związane z izolacją cieplną budynku, należy zadbać o właściwe zabezpieczenie wszystkich przegród zewnętrznych. Ogromne znaczenie dla rzeczywistego standardu energetycznego domu ma zarówno jakość i grubość materiałów izolacyjnych, jak i jakość oraz staranność wykonania, tak by wyeliminować możliwość powstawania mostków termicznych. Warto też zwrócić uwagę na parametry stolarki i wybierać okna o niższym współczynniku przenikania ciepła.

Budowa domu to duże przedsięwzięcie, czeka Cię sporo pracy, ale i wyjątkowa nagroda – wymarzony dom. Mamy nadzieję, że nasze porady pomogą Ci w podjęciu trudnych decyzji.

Po zakupie działki należy dopełnić formalności, które pozwolą nam uzyskać pozwolenie na budowę. Jeżeli dla naszej działki został opracowany Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego, należy złożyć w Wydziale Architektury wniosek o wypis i wyrys z Planu. Jeżeli natomiast działka nie jest objęta MPZP, konieczne jest uzyskanie decyzji o Warunkach Zabudowy. Zawarte w niej informacje określą kryteria, według których będzie można budować dom. Do wniosku o wydanie WZ należy dołączyć kopię mapy zasadniczej w skali 1:500 lub 1:1000, obejmującej teren działki i pobliskiego otoczenia, charakterystykę budynku, który planujemy zbudować (podając cechy domu), a także oświadczenie o zapewnieniu dostawy mediów (wody, energii elektrycznej, gazu), które uzyskamy w poszczególnych przedsiębiorstwach.

Znając uwarunkowania działki, można przystąpić do poszukiwań odpowiedniego projektu, spełniającego parametry gruntu i dopasowanego do oczekiwań wszystkich mieszkańców. Część inwestorów decyduje się na współpracę z architektem, który przygotuje indywidualny projekt domu, jednak zdecydowanie częściej Inwestorzy wybierają dostępne od ręki gotowe projekty domów jednorodzinnych. Główna zaleta takich dokumentacji to wyraźnie niższa cena zakupu, a także możliwość korzystania z doświadczeń osób, które interesujący nas projekt już wcześniej zrealizowały.

Budowa domu systemem gospodarczym to najkrócej mówiąc szereg działań, podczas których sami stajemy się organizatorami i wykonawcami prac budowlanych. We własnym zakresie kupujemy materiały, negocjujemy ceny, dokonujemy kosztorysowania i planujemy etapy budowy. Sami, lub przy pomocy znajomych/rodziny wykonujemy część prac na budowie, zatrudniając jedynie fachowców do specjalistycznych działań (instalacje elektryczne, gazowe, wod-kan, czy CO). W taki sposób minimalizujemy głównie koszty robocizny.

W sytuacji, gdy nie jesteśmy w stanie realizować samodzielnie prac na budowie, trzeba dokonać wyboru ekipy budowlanej, która wykona dla nas inwestycję. W tym przypadku nie możemy sugerować się jedynie ceną. O ile znamy siebie i wiemy, co jesteśmy w stanie zrobić sami, o tyle wybór najtańszej firmy budowlanej obarczony jest pewnym ryzykiem. Warto wtedy skorzystać z doświadczenia rodziny, lub znajomych, którzy mogą polecić odpowiedzialną brygadę. Pamiętajmy, że nasz dom ma być nie tylko tani i powstać szybko. Ma on być przede wszystkim bezpieczny i wybudowany w zgodzie z zasadami sztuki budowlanej. Dobry projekt taniego domu, to taki, który nie sprawia problemów konstrukcyjnych i jest możliwy do wybudowania dla każdej odpowiednio przygotowanej ekipy.

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *