„Nie trać energii” – nowa kampania KRISPOL zwraca uwagę na konieczność termomodernizacji domów i oferuje pomoc w tej operacji – od wyceny po dotację.

26 września br. marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego montażu.

Temat renowacji budynków jest mocno dyskutowany w mediach i wywołuje duże zainteresowanie społeczne. Wobec rosnących kosztów ogrzewania, niezależnie od źródła ciepła, skutecznym sposobem na ciepły dom i oszczędność energii jest wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej. Na proces renowacji składa się zmiana źródła ogrzewania, docieplenie budynku oraz wymiana stolarki na ciepłą – energooszczędną. Ostatecznie nie chodzi tu wyłącznie o koszty ogrzewania. Niezależnie od wieku, dla każdego z nas najważniejsze jest zdrowie, codzienny komfort życia i użytkowania domu, a także troska o przyszłe pokolenia. To inwestycja z Gwarancją spokoju.

Impulsem do działania stał się insight, który obecnie wywołuje silne emocje społeczne. Niezależnie od swojego wieku, właściciele starszych domów obawiają się zimy i wysokich rachunków za ogrzewanie. Wiemy, że można temu zaradzić wymieniając okna, drzwi zewnętrzne, bramę garażową lub montując dodatkowe osłony okienne – rolety zewnętrzne. W ten sposób dom przestanie tracić energię, a w dłuższym okresie czasu zacznie na siebie zarabiać. Operacja wymiany stolarki wydaje się być skomplikowanym przedsięwzięciem, dlatego w nowej kampanii pokazujemy, że marka KRISPOL wspiera inwestorów w tym zakresie. Pomagamy wybrać odpowiednie produkty, dopasować do istniejących warunków zabudowy, pomóc w uzyskaniu dotacji oraz finalnie przeprowadzić termomodernizację – od wyceny po montaż.

W kampanii postawiliśmy na subtelny przekaz, autentyczność rodzinnych spotkań i żartobliwe rozmowy z rodzicami. Odeszliśmy od formy spotu reklamowego w kierunku sitcomu i humoru sytuacyjnego. W kampanii biorą udział bohaterowie marki: Zosia i Kuba oraz ich rodzice Andrzej i Teresa, którzy niepokoją się wysokimi rachunkami za ogrzewanie domu. Wykazują się dużą zaradnością w tym temacie i samodzielnie organizują wymianę stolarki za pośrednictwem termo-fachowców z KRISPOL – mówi Katarzyna Kozłowska, szef marketingu marki.

Kampania rusza 26 września br. i obejmuje wiele formatów wideo. Będzie wspierana szeroką kampanią display i komunikacją w mediach społecznościowych, dużych portalach i mailingach oraz działaniach lokalnych. Koncepcja kreatywna powstała w Dziale Marketingu KRISPOL przy współpracy z domem produkcyjnym Visual Heads. Za reżyserię i produkcję odpowiedzialny był Michał Pawołek z zespołem. Zakupem mediów i komunikacją SoMe zajęła się MaxRoy Agency.

Producent przygotował również szereg akcji promocyjnych, które będą wspierać termomodernizację u Partnerów Handlowych i Sieci Salonów KRISHOME.

Szczegóły akcji na stronie  www.krispol.pl/termomodernizacja

KRISPOL jest wiodącą marką stolarki otworowej obecną w branży budowlanej od ponad 30 lat. Nowoczesne zakłady produkcyjne oferują kompleksowe rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy garażowe, drzwi, okna, rolety i żaluzje fasadowe.

Domelek – zbuduj dom

W kwestii: wszystko o budowie domu należy także wspomnieć o tym, czego unikać w kontekście szukania oszczędności. Należy zachować rozsądne podejście do kwestii oszczędzania na budowie i z pewnością nie warto tego robić kosztem jakości materiałów budowlanych. Jeżeli zależy nam na ekonomicznej budowie to już na początku, na etapie wyboru projektu domu powinniśmy zwrócić uwagę na formę bryły i dachu, czyli elementy, mające istotny wpływ na ogólny koszt inwestycji. Szukając oszczędności, warto wybierać domy o zwartej bryle z dachem dwuspadowym. Są to proste konstrukcje, szybkie w wykonaniu i niewymagające skomplikowanych obróbek, dzięki czemu unikniemy strat materiałów budowlanych i izolacyjnych. Koszty budowy podnoszą takie elementy jak balkony, lukarny, wykusze, dlatego wybierając projekt, warto zastanowić się, na czym nam bardziej zależy.

Poszukując oszczędności, część Inwestorów decyduje się na wybór tańszych materiałów budowlanych. Oczywiście można zastosować inny gatunek cegły czy pustaka niż ten zalecany w projekcie domu, jednak tutaj koniecznie należy pamiętać, by wybierać materiały budowlane z atestem i nie gorszymi parametrami niż te wskazane przez projektanta. Jeżeli prowadzimy budowę samodzielnie, zainwestujmy w zatrudnienie wykwalifikowanego kierownika budowy, który na bieżąco fachowym okiem sprawdzi poprawność wykonywanych robót.

Pozwoli nam to uniknąć błędów, o które przy braku doświadczenia nie jest trudno, a które mogą skutkować koniecznością przeprowadzenia kosztowych przeróbek.

Aby zrealizować marzenia o własnym domu, należy przygotować odpowiednie fundusze, z których finansowana będzie inwestycja. Nie każdy może sobie pozwolić na budowę domu z własnych oszczędności, dlatego najczęstszą formą finansowania jest kredyt budowlano - hipoteczny na budowę domu, z którego można sfinansować inwestycję lub pokryć brakującą część środków.

Każdy bank ma własne kryteria i indywidualnie rozpatruje wniosek kredytowy, warto jednak pamiętać o konieczności posiadania odpowiedniej kwoty, aby zapewnić minimalny wkład własny. Zazwyczaj jest to 20% wartości kredytu, w niektórych bankach część tej sumy może być zastąpiona działką lub ubezpieczeniem. Starając się o kredyt na budowę domu, należy być już właścicielem działki.

Główne materiały przewidziane do budowy domu wpływają bezpośrednio zarówno na koszt inwestycji, długość trwania budowy, jak i na trwałość budynku. Szczególną formą budownictwa są domy z bali. Drewno, jako materiał budowlany posiada liczne zalety, nie jest to jednak wariant najtańszy. Poza technologią opartą na murowaniu coraz bardziej popularne stają się domy szkieletowe.

Tradycyjny dom murowany może mieć ściany wykonane z różnych materiałów, jak na przykład pustak ceramiczny, pustak keramzytowy, beton komórkowy albo bloczki silikatowe. Pustak keramzytowy odznacza się przy tym wyjątkowymi właściwościami izolacyjnymi. Technologia szkieletowa domu zapewnia szybką realizację inwestycji. Kluczowe w tej metodzie jest znalezienie odpowiedniego wykonawcy oraz staranny wybór drewna na konstrukcję.

Nowoczesna technologia nie ogranicza się do techniki budowlanej. Bardzo modne są ostatnio określenia „dom inteligentny” albo „dom energooszczędny”. Jeśli chodzi o smart homes (domy inteligentne), należy zastanowić się, jak daleko ma pójść system sterowania, jako że możliwości jest wiele. Na przykład żaluzje mogą się automatycznie ustawiać, kocioł na pellet może sam decydować, kiedy ma włączyć ogrzewanie mieszkania albo podgrzewanie wody itd. Tablet albo smartfon służą do sterowania ogrzewaniem, otwierania i zamykania okien i drzwi, obsługi innych urządzeń. 

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *